Centrum Obsługi Klienta zostało przeniesione z dawnej siedziby Holdikomu do sąsiedniego budynku należącego do spółki Wodkan. Mieszkańcy, którzy korzystają z tego punktu przy opłacaniu swoich rachunków, narzekają na wydłużony czas obsługi. Wynika on z faktu, że w siedzibie Wodkanu czynne są tylko dwa stanowiska kasowe, a w poprzednim COK-u były aż cztery.
Kolejka w zależności od pory dnia sięga od 20 do ponad 30 osób. Czas oczekiwania na uiszczenie opłaty trwa około pół godziny.
Jak poinformował prezes Wodkanu Marek Karolczak: – Faktycznie obecnie czynne są dwa okienka kasowe. Docelowo zamierzamy uruchomić trzecie stanowisko, jednakże pracownica przechodzi szkolenie do obsługi systemów obsługujących opłaty. Przy realizacji opłat korzystamy z trzech różnych systemów, w zależności kto jest odbiorcą.
Przedstawiciele Urzędu Miejskiego zapewniają, że trzecie stanowisko zostanie uruchomione już w poniedziałek 16 stycznia 2017 r.